چمن مصنوعی دیواری

۳ بازديد

چمن مصنوعی برای دیوارها افزودنی عالی برای فضای داخلی خانه یا تجارت شما است. به راحتی با شبکه پشتیبانی متصل به دیوار نصب می شود. مواد شامل چمن مصنوعی رنگارنگ، پشتی پارچه ای با طرح مشبک برای نگه داشتن چمن مصنوعی در جای خود و روکش هایی است که با رنگ دیوار شما مطابقت دارد. شما می توانید رنگ های مختلف چمنی، رنگ های اصلی و فرعی را در الگوی دلخواه خود انتخاب کنید.

ما خوشحالیم که این مقاله را به شما معرفی کنیم که چگونه می توانید بهترین ایده های خود را با نصب چمن مصنوعی بر روی دیوار محقق کنید و همچنین نحوه نصب چمن مصنوعی روی دیوار (نحوه نصب چمن مصنوعی روی دیوار. )

چرا دیوارهای چمن مصنوعی محبوب هستند؟

برای برخی، ایده آویزان کردن فرش های چمن مصنوعی روی دیوار ممکن است کمی غیرعادی به نظر برسد. با این حال، می تواند برای بسیاری از لوازم جانبی عالی باشد. شاید شما یک طرفدار ورزش باشید که می خواهید در زیرزمین خود، غار مردانه (یا زنانه) یا هر جایی که ورزش های مورد علاقه خود را تماشا می کنید، فضای استادیوم ایجاد کنید. شاید شما عاشق طبیعت باشید که می‌خواهید برخی از دنیای بیرون را وارد کنید، بدون اینکه نیازی به انجام تمام تعمیرات لازم برای یک دیوار سبز زنده داشته باشید.

چمن مصنوعی برای دیوارها

دلیل هر چه باشد، راه های زیادی برای فعال کردن این ویژگی وجود دارد. اما استفاده از پانل های دیواری چمن مصنوعی به سختی به خانه محدود می شود. آنها همچنین درست در یک دفتر یا هر کسب و کاری قرار می گیرند. از نگاه کردن به دیوارهای سفید ساده خسته شده اید؟ یک دیوار چمن مصنوعی رنگ سبز روشن را به محل کار اضافه می کند تا همه چیز را تکان دهد.

هنوز قانع نشدی؟ سپس در مورد مزایای سلامتی داشتن پانل های چمن مصنوعی واقعی روی دیوارها فکر کنید. از یک طرف، رنگ سبز اثر آرام بخش دارد و می تواند احساس تجدید را به ارمغان بیاورد. هنگامی که به شکل واقعی چمن مانند ارائه می شود، می تواند احساس ترمیمی از بودن در طبیعت را ایجاد کند. بنابراین، چمن مصنوعی داخلی بهترین راه برای ایجاد یک اتاق آرامش بخش در خانه شما یا کمک به یک محل کار پربارتر است.

ایده هایی برای استفاده از چمن مصنوعی

اگر مجذوب این ایده هستید، قدم بعدی این است که تعیین کنید کجا و چگونه می توانید یک دیوار فرش چمنی را در خانه یا محل کار خود نصب کنید. در حالی که ایده ها فقط توسط تخیل محدود می شوند، در اینجا چند مفهوم برای شروع شما وجود دارد.

اتاق کودکان

چه در اتاق خواب آنها باشد و چه در اتاق بازی، یک دیوار چمنی ویژگی سه بعدی سرگرم کننده ای را به فضای هر کودکی اضافه می کند. اگر طرفداران ورزشی کمی دارید، چمن مصنوعی برای دکور راهی واضح برای آوردن ورزش مورد علاقه آنها به خانه است. با استفاده از رنگ سفید برای کشیدن خطوط برای یک زمین فوتبال یا فوتبال و تزئین آن با پوسترهای بازیکنان مورد علاقه خود یا پرچم های تیم، آن را یک قدم جلوتر ببرید. از سوی دیگر، یک دیوار چمنی می‌تواند افزودنی عالی برای یک اتاق جنگل، طبیعت یا حیوانات باشد. دیوارها را با پانل های دیواری حیوانات و گیاهان تزئین کنید و می توانید فضای بازی عالی را برای کاشفان کوچک خود ایجاد کنید تا تخیل خود را تغذیه کنند.

اتاق های بازی

این فقط بچه ها نیستند که از اضافه کردن یک دیوار چمن مصنوعی به خانه قدردانی می کنند. بزرگسالان نیز از آن قدردانی خواهند کرد. به عنوان مثال، یک دیوار چمنی می تواند افزودنی طبیعی به یک زیرزمین یا اتاق بازی باشد. فرقی نمی‌کند پینگ پنگ، بیلیارد، فوتبال یا چیز دیگری را دوست داشته باشید، دیوار چمنی زمینه را برای سرگرمی و رقابت دوستانه فراهم می‌کند. برای طرفداران ورزش بزرگسالان، دیوار چمنی پشت تلویزیون می تواند تجربه تماشای بازی را بهبود بخشد، احساس کنید که در زمین هستید و خانه شما را به مکانی برای تجمع برای تشویق تیم های مورد علاقه خود تبدیل می کند.

دکور اتاق

چمن مصنوعی برای یک خانه در اتاق خواب یا دفتر کار خانگی می تواند بیانیه ای جسورانه داشته باشد، به خصوص زمانی که پنجره ای را که رو به درختان یا چمن واقعی است قاب می کنید. و احساس نکنید که باید تمام دیوار را بپوشانید. فرش ها را می توان به هر اندازه ای برش داد تا یک سری پانل یا نقش های هندسی ایجاد کند.

 

پانل های چمن مصنوعی برای دیوارها

فضای اداری

در خارج از خانه، دیوارهای فرش چمنی می توانند یک عنصر طراحی موثر در محل کار باشند. شما می توانید یک فرش چمن چمن بر روی دیوار در محل پذیرایی خود نصب کنید و لوگوی شرکت خود را بچسبانید تا یک استقبال جسورانه و به یاد ماندنی برای مشتریان ایجاد کنید. از سوی دیگر، می‌تواند افزودنی عالی برای یک اتاق استراحت باشد و زمانی که کارمندان دور از میز هستند، فضای سرگرم‌کننده‌ای را برای کارمندان ایجاد کند.

در بارها و رستوران ها

تشک های چمنی نیز می توانند در یک بار یا رستوران موثر باشند، به خصوص آنهایی که دارای فضای بازی هستند. دیوارهای پوشیده از چمن نه تنها به دکوراسیون اضافه می کنند، بلکه از دیوارها در برابر پرتاب دارت ها و چوب های نشانه محافظت می کنند. همچنین، یک دیوار چمنی می تواند یک ویژگی سرگرم کننده در یک غذاخوری خانوادگی باشد یا حس واقعی تری را به یک رستوران سازمان دهی به ارمغان بیاورد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.