معایب چمن مصنوعی فوتبال

۳ بازديد

زمین های فوتبال مصنوعی با چمن های طبیعی، نقطه به نقطه چگونه مقایسه می شوند؟

زمین چمن مصنوعی برای مسابقات فوتبال حرفه ای؟ موضوعی که به شدت مورد بحث طرفداران زمین های چمن مصنوعی و آن دسته از طرفداران پرشور و نوستالژیک زمین های چمن طبیعی است.

پس مزایا و معایب زمین های فوتبال طبیعی در مقابل مصنوعی چیست؟ آیا چمن مصنوعی فراتر از یک زمین چمن طبیعی مزایایی برای فوتبال به ارمغان آورده است؟ ممکن است به هر طریقی احساسات شدیدی در مورد پیشرفت های 3G داشته باشید، و هر دو طرف بحث نکات معتبری را ارائه می دهند. بیایید نگاهی دقیق تر به مزایا و معایب زمین طبیعی در مقابل یک زمین فوتبال مصنوعی بیندازیم.

زمین های فوتبال چمن طبیعی: آنچه ما در مورد آنها دوست داریم

بازیکنان حرفه ای به طور کلی مزایای زمین های فوتبال چمن طبیعی را بر روی چمن مصنوعی از نظر ویژگی های عملکرد استدلال می کنند: توپ رول، پرش و تجربه بازیکن. سطح طبیعی، البته، مشخصات سنتی زمین های مورد استفاده در لیگ های رقابتی فوتبال است.

حتی شنیده‌ایم که برخی از حامیان زمین‌های چمن طبیعی می‌گویند که چمن‌های مصنوعی فوتبال باعث آسیب‌های بیشتری به بازیکنان می‌شوند و می‌توانند باکتری‌های بالقوه خطرناک را در الیاف مصنوعی نگه دارند. اگر حقایقی برای پشتیبانی از این پیشنهادها دارید، ما به آنها گوش می دهیم. نظرات شما پذیرفته می شود و پیگیری خواهد شد.

کلود لو روی، سرمربی کنگو برازاویل، پس از شکست تیمش با نتیجه 2-0 توسط بافانا، نسبت به قابلیت بازی چمن مصنوعی ابراز نگرانی کرد. او احساس می کرد که تیمش با بازی در زمین چمن مصنوعی آسیب دیده است و به ویژگی های بازی یک زمین چمن طبیعی عادت کرده است.

زمین های فوتبال چمن طبیعی: چیزی که ما خیلی دوست نداریم

گل و لای، گرد و غبار، تکه های خالی و زمان (پول) صرف شده برای حفظ یک زمین فوتبال چمن طبیعی در سطح مورد نیاز برای ارائه یک بازی لذت بخش به بازیکنان و تماشاگران. به اندازه کافی گفت. به نظر می رسد که دلایل عملی و روزمره معمولاً برای اکثر باشگاه ها تصمیم گیرنده است. علیرغم وابستگی عاطفی و منطقی ما به زمین‌های فوتبال با چمن طبیعی، اکنون این واقعیت دارد که نوآوری‌های اخیر در زمین‌های فوتبال چمن مصنوعی منجر به محبوب‌تر شدن این زمین‌های فوتبال نسبت به گذشته شده است. بیایید ببینیم چرا ممکن است اینطور باشد.

چمن مصنوعی فوتبال: داستان واقعی

اگرچه برخی از بازیکنان ویژگی های عملکردی چمن طبیعی را ترجیح می دهند و آن را به عنوان سطح برتر می دانند، بسیاری از باشگاه ها و تیم ها نصب زمین های فوتبال 3G را انتخاب می کنند. سطح فوتبال مصنوعی پیشرفته امروزی برای بازتولید کیفیت بازی چمن طبیعی طراحی شده است، بنابراین تا زمانی که سیستم سطح زمین به درستی نصب و نگهداری شود، تأثیر بر عملکرد باید حداقل باشد.

الیاف مورد استفاده در سطوح فوتبال الیاف نرم و غیر ساینده هستند که به اندازه کافی بلند و محکم هستند تا توپ را نگه دارند. این بافت به بازیکن اجازه می‌دهد تکل‌های لغزشی و سایر مهارت‌ها را با خیال راحت انجام دهد، چرخش توپ و پرش را مانند چمن طبیعی کنترل کند، فقط به طور مداوم. چمن های تخصصی فوتبال ما برای مطابقت با استانداردهای بین المللی فیفا به خوبی آزمایش شده اند.

علاوه بر این، ایستادن روی خط کناری زمین چمن، تا قوزک پا در گل و لای، تشویق بازیکنانی که در حال لغزش و سر خوردن در شرایط خیس هستند، تنها زمانی سرگرم کننده است که در مه های دلتنگی فیلتر شود.

زمین های فوتبال مصنوعی بر شرایط سخت آب و هوایی غلبه می کنند

زمین های مصنوعی تقریباً در هر شرایط آب و هوایی ایمن و ثابت بازی می کنند. اگر در شرایط خشک زندگی می کنید، همه چیز را در مورد سطوح سخت، گرد و خاکی و خشک فوتبال که شکسته می شوند و باعث می شود بازی نامنظم و آسیب دیدگی اجتناب ناپذیر شود، می دانید. آبیاری گران است و اغلب ممکن نیست، بسته به در دسترس بودن آب.

از سوی دیگر، اگر با آب و هوای مرطوب زندگی می کنید، باشگاه یا مدرسه شما می خواهد درباره سطوح فوتبال چمن مصنوعی اطلاعات بیشتری کسب کند. این چمن های مصنوعی با یک سیستم سطح متخلخل که اجازه می دهد تا آب باران به سرعت در هوای مرطوب تخلیه شود، چندین مشکل را برای شما حل می کند. نصب زهکشی موثر هنگام نصب چمن های فوتبال می تواند مرطوب ترین زمین های ورزشی را به امکانات ورزشی قابل استفاده تبدیل کند. زمانی که باید فضای بیشتری برای زمین‌های ورزشی پیدا کرد، یک چمن مصنوعی ورزشی که به طور ماهرانه نصب شده است، می‌تواند نامحتمل‌ترین قطعه زمین را به دارایی مفیدی تبدیل کند که می‌تواند برای سایر گروه‌ها نیز استخدام شود و به مالی باشگاه شما کمک کند.

زمین‌های چمن مصنوعی در طول فصل فوتبال باز می‌مانند، حتی در مناطق مرطوب، و شرایط بازی ثابتی را برای تیم‌ها در هر شرایط آب و هوایی، بازی به بازی، هفته به هفته و برای تمام تمرین‌های بین‌المللی فراهم می‌کنند. و این عملکرد تیم شما را واضح نگه می دارد!

زمین‌های فوتبال چمن مصنوعی نسبت به چمن نگهداری پایین‌تری دارند و دوام بیشتری دارند

باشگاه‌های فوتبال، مدارس، و شوراها با بودجه محدود از مزایای نصب یک سطح مدرن و فنی فوتبال قدردانی خواهند کرد: تعمیر و نگهداری کم، بادوام، قابل اعتماد، سازگار با محیط‌زیست و همچنین ظاهری زیبا.

با افزایش جمعیت ما، افراد بیشتری فوتبال بازی می کنند که منجر به استفاده فشرده می شود

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.