چمن مصنوعی برای بالکن

۳ بازديد

داشتن قطعه ای از طبیعت خود در مناطق شهری لذتی تقریبا غیرممکن است. با این حال، شما می توانید یک گوشه طبیعی را حتی در آپارتمان خود تقلید کنید. چمن مصنوعی روی بالکن به عنوان پوشش کف به این امر کمک می کند. می توانید کل کف یا بخشی از آن را به این ترتیب تزئین کنید - با این حال، احساسات راه رفتن روی چمن شگفت انگیز خواهد بود. در عین حال، برخلاف چمن طبیعی، چمن مصنوعی تقریباً نیازی به مراقبت از شما ندارد.

ساده ترین زمانی که چمن مصنوعی را می بینید، تماشای یک مسابقه فوتبال است. بازیکنان مدت زیادی است که نه روی چمن های واقعی، بلکه روی چمن های مصنوعی می دوند. در برخی موارد، هنوز زمین‌های چمن واقعی را می‌بینید، اما اکنون این یک امر نادر است. از اینجا بود که آنالوگ پوشش چمن وارد زندگی روزمره شد - اینگونه است که چمن ها در جلوی خانه ها تزئین می شوند ، محوطه های داخلی اماکن تجاری تزئین می شوند ، چنین سطوحی در زمین های بازی و موارد دیگر استفاده می شود.

دو نوع پوشش از چنین طرحی تولید می شود که در شکل تحویل متفاوت است: کاشی، در اندازه پنجاه سانتی متر در پنجاه و مواد نورد، از یک تا چهار متر عرض. طول رول می تواند بسیار بزرگ باشد - تا بیست و پنج متر. این پوشش مبتنی بر ترکیبات پلیمری مدرن است که برای سلامتی مضر نیست و باعث ایجاد حساسیت نمی شود. بنابراین، گذاشتن چنین "فرشی" به خصوص در بالکن کاملاً ایمن است.

سایر تفاوت های بین انواع چمن با منشاء مصنوعی شامل شکل و اندازه تیغه های چمن است. تیغه های کوتاه چمن سطحی به شکل گلسنگ یا خزه ایجاد می کنند و تیغه های بلند بیشتر شبیه یک چمن بریده نشده به نظر می رسند. رنگ و شکل تیغه های چمن کاملاً مطابق با گیاهان طبیعی اصلی است. اساس چنین "فرشی" معمولا لاستیک با تقویت است و می تواند جامد یا سوراخ باشد. به عنوان یک قاعده، چمن مصنوعی روی یک پایه لاستیکی جامد در بالکن گذاشته می شود.

مزایای استفاده

  • طبیعتاً مشاهده یک چمن چمنزار در بالکن احساسات مثبت را برانگیخته و شما را شاد می کند. اما علاوه بر این مزیت های دیگری نیز برای تزئین کف این قسمت از خانه به روشی مشابه وجود دارد:
  • شما نیازی به مراقبت خاصی از پوشش ندارید. تنها چیزی که لازم است این است که چمن را از خاک و گرد و غبار با یک جاروبرقی معمولی یا یک دستمال مرطوب تمیز کنید.
  • ظاهر چمن برای سالها تغییر نمی کند - در آفتاب محو نمی شود، رنگ محو نمی شود و خود تیغه های چمن شکل خود را حفظ می کنند.
  • راه رفتن روی چنین سطوحی لذت بخش است و احساسات بسیار شبیه تماس با چمن واقعی است.
  • آب و تغییرات فصلی دما به هیچ وجه در ظاهر کفپوش تاثیری نخواهد داشت.
  • حیوانات خانگی نمی توانند به زمین آسیب برسانند و علاوه بر این، گربه ها و سگ ها عاشق دراز کشیدن در چنین چمن هایی هستند.

چنین چمن را می توان نه به عنوان یک سطح جامد برای کف، بلکه به عنوان یک ماده تزئینی، تزئین باغ زمستانی که در یک بالکن یا ایوان چیده شده است، استفاده کرد.

هر فردی که به چاقوی تیز یا قیچی مسلح باشد می تواند چنین فرشی را پهن کند. کل فرآیند با آماده سازی مناسب پایه، شامل تمیز کردن پیش پا افتاده از خاک و گرد و غبار، چند دقیقه طول می کشد.

کف برای کودکان و بزرگسالان کاملاً ایمن است - اثرات مضری ندارد و مواد سمی منتشر نمی کند.

هیچ ضرری وجود ندارد که اساساً بر انتخاب پوشش چمن مصنوعی تأثیر بگذارد. اگر تصمیم به استفاده از دکور مشابه در بالکن خود دارید، تنها خواص مثبت پوشش را دریافت خواهید کرد.

به چه چیزی توجه کنیم

محصولات تولیدکنندگان داخلی متاسفانه با کمال بسیار فاصله دارند و بهتر است به شرکت های اروپایی اولویت داده شود. آنها به محیط زیست اهمیت می دهند و محصولاتی تولید می کنند که برای انسان کاملاً ایمن است. با این حال، هنگام انتخاب، هنوز باید به دنبال برچسب "برای اماکن مسکونی" باشید. وجود آن ایمنی محصول را تضمین می کند و علاوه بر این، چرا به ماده ای نیاز دارید که برای زمین های فوتبال طراحی شده باشد که در برابر بارهای زیاد مقاوم باشد؟ همچنین هزینه آن بسیار بیشتر از مواد معمولی از این نوع است.

نکته مهم: شرکت های کشورهای آسیایی ممکن است از اجزای مضر برای سلامتی در تولید چنین محصولاتی استفاده کنند و بنابراین بهتر است تولیدکنندگان اروپایی را انتخاب کنید.

ابعاد رول یا کاشی های خریداری شده نیز اهمیت دارد. شما به محدوده خاصی از پوشش نیاز دارید و نباید پول مازادی را خرج کنید که بدون ادعا باقی می ماند. بنابراین، بالکن خود را از قبل اندازه بگیرید و دقیقاً به اندازه مواد مورد نیاز خود خریداری کنید. بسیاری از شرکت ها چمن نورد شده را با متر خطی و کاشی را به صورت تکه می فروشند. این باعث صرفه جویی در پول شما می شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.