چمن مصنوعی منزل

۶ بازديد

چمن مصنوعی در باغ: آیا انتخاب درستی است؟

آیا چمن مصنوعی انتخاب مناسبی برای باغ شماست؟ بیایید با هم ببینیم چمن مصنوعی برای چه کسانی مناسب است.

انتخاب چمن مصنوعی برای باغ شما یک تصمیم طولانی مدت است که نیاز به ارزیابی دقیق دارد، هم در مورد انتخاب خود چمن مصنوعی و هم در مورد انتخاب نهایی محصول.

ما می‌توانیم تمام تلاش خود را بکنیم و به طور قطع به شما بگوییم که جایگزینی چمن طبیعی با یک فرش مصنوعی در هر مناسبت راه‌حل خوبی است، که بدون توجه به شرایط، همیشه سرمایه‌گذاری معتبری است. در عوض، ما ترجیح می‌دهیم به این فکر کنیم که چمن مصنوعی چگونه می‌تواند برای برخی موقعیت‌ها عالی باشد و برای برخی دیگر نه.

یک چمن مصنوعی با کیفیت بالا می تواند رضایت زیادی ایجاد کند. کسانی که این محصول را انتخاب می‌کنند عاشق طبیعت هستند و می‌خواهند باغی مرتب داشته باشند، اما در عین حال نه زمان و نه مهارت لازم برای نگهداری آن را دارند. از طرف دیگر اگر باغبانی را دوست دارید و بدون تلاش زیاد توانستید باغی زیبا داشته باشید، مشکل عمده ای برای علف های هرز ندارید و در منطقه ای عاری از حشرات زندگی می کنید، طبیعی می تواند رضایت بی نظیری را به شما بدهد.

چمن مصنوعی برای چه کسانی مناسب است؟

ما می خواهیم یک چمن مصنوعی خوب را توصیه کنیم اگر:

  • مشکلات عملی مداوم در مدیریت چمن دارید
  • شما در منطقه ای زندگی می کنید که قرار گرفتن در معرض آفتاب، گرما/سرما، رطوبت یا خشکسالی به ویژه در باغ شما احساس می شود.
  • مشکلات حشرات (پشه، مورچه، زنبور عسل و مگس) دارید و هر ساله باید به آفت کش ها و حشره کش ها متوسل شوید که برای شما، حیوانات و محیط زیست مضر هستند.
  • از حساسیت به یونجه رنج می برید
  • می خواهید تأثیرات زیست محیطی خود را محدود کنید (دریابید که چرا چمن مصنوعی برای محیط زیست خوب است)
  • به سادگی، شما دوست دارید یک باغ همیشه عالی داشته باشید اما زمانی برای مراقبت از آن ندارید.

چمن مصنوعی تراس

مزایا و معایب چمن مصنوعی

بارزترین مزایای چمن مصنوعی:

  1. زیبایی شناسی

زیبایی زیبایی یک چمن مصنوعی مصنوعی عینی است، زمان و فصل نمی شناسد، هم در زمستان و هم در تابستان، پس از یک روز آفتابی طولانی در ماه اوت و پس از باران سیل آسا در دسامبر، عالی است. بدون تکه های علف سوخته، هیچ گیاه دیگری که رشد می کند و باید حذف شود، بدون نقص چشم.

  1. سازگاری

یک چمن مصنوعی مناسب پشت بام ، اگر کیفیت بالایی داشته باشد و توسط متخصصان چیده شود، می تواند با هر شرایط و موقعیتی سازگار شود: از پشت بام خانه تا بالکن، از باغ بیرونی تا یک اتاق داخلی، از شیب تا شیب.

  1. تمیز کردن

با چمن مصنوعی پس از بارندگی گلی وجود ندارد و خشک شدن سریع و آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که شاخ و برگ ها را جمع آوری کنید و نگهداری عملاً به صفر می رسد.

  1. صرفه جویی در زمان، پول و انرژی

چمن مصنوعی نیازی به برش، کود دهی، مراقبت یا درمان خاص و همچنین نیاز به آب ثابت برای آبیاری، به ویژه در فصل گرما ندارد. صرفه جویی در زمان، پول و همچنین آب، یک منبع بسیار مهم است.

  1. ایده آل همچنین در حضور کودکان و حیوانات

اگر باغ شما اغلب میزبان کودکان است (در واقع، در صورت نصب بازی های خطرناک، می توان یک ضربه گیر زیر فرش چمن قرار داد) یا سگ ها و گربه ها مشکلی ندارد. فرش های ما در برابر دوپا و چهارپا بدون مشکل مقاومت می کنند. (از شما دعوت می کنیم این مقاله را که به سگ ها در چمن های مصنوعی ما اختصاص داده شده است بخوانید).

معایب چمن مصنوعی

 تا حد زیادی به کیفیت آن بستگی دارد. با چمن سلطنتی این لیست به صفر می رسد، اما اجازه دهید نقطه به نقطه را روشن کنیم.

  1. محو شدن

از جمله معایب، مشکل تغییر رنگ چمن در طول زمان در اثر اشعه ماوراء بنفش اغلب نمایان می شود. انواع مختلفی از فناوری های تولید و رنگ آمیزی برای چمن مصنوعی وجود دارد، اما همه سیستم ها مقاومت طولانی مدت رنگ را تضمین نمی کنند. باغ‌های  از این منظر، شما را آرام می‌سازند: آنها به مدت پانزده سال در برابر تغییر رنگ ناشی از اشعه ماوراء بنفش تضمین می‌شوند.

همیشه بررسی کنید که چمن مصنوعی ارائه شده به شما در برابر محو شدن تضمین شده باشد!

  1. مسطح شدن سیم ها

صاف شدن تیغه های چمن یکی دیگر از مشکلات معمول چمن های مصنوعی ارزان قیمت است. سایش شدید یا له شدن مداوم می تواند منجر به له شدن تیغه های چمن شود. از این منظر کیفیت فرش مصنوعی اساسی است. سیستم هایی مانند پروفایل V-Shape و فناوری  برای مقابله با این نوع مشکل طراحی و ثبت شده است.

← همیشه بررسی کنید که چمن مصنوعی که خریداری می کنید کیفیت عالی داشته باشد و برای مقابله با شرایط سایش قابل توجه طراحی شده باشد. ما چمن های مصنوعی سیم مسطح را توصیه نمی کنیم: آنها در برابر sch مقاومت کمتری دارند

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.