هزینه احداث زمین چمن مصنوعی فوتبال

۳ بازديد

یکی از فعالیت های شرکت ما طراحی و ساخت زمین های جدید فوتبال و زمین های مینی فوتبال می باشد. کیفیت بازی نه تنها به سطح تمرین و تجهیزات خود بازیکنان بستگی دارد، بلکه به نحوه ساخت زمین فوتبال نیز بستگی دارد. ما در طول کار خود تجربه زیادی در طراحی و ساخت سالن های فوتبال و زمین های فوتسال در سراسر فدراسیون روسیه به دست آورده ایم.

هنگام ساخت زمین فوتبال یا زمین مینی فوتبال باید به سطح فوتبال توجه جدی شود. برای زمین های فوتبال، ما چمن مصنوعی با کیفیت بالا را از تولید کنندگان برجسته اروپایی که فیفا ترجیح می دهد، ارائه می دهیم. همچنین زمین های فوتبال را با چمن طبیعی می سازیم. کار نصب هم در داخل و هم در فضای باز امکان پذیر است.

ما همچنین با استفاده از فناوری ساخت و ساز پیش ساخته درگیر ساخت زمین های فوتبال سرپوشیده و زمین های فوتبال هستیم:

مجموعه کاملی از کارها را در زمینه ساخت زمین فوتبال سرپوشیده کلید در دست با ساخت آشیانه یا میدان ورزشی انجام خواهیم داد.

زمین های فوتبال را با تجهیزات ویژه، روشنایی، دروازه ها، توری ها، دمپرها و نصب حصار تکمیل خواهیم کرد

ما زمین های فوتبال روباز و سرپوشیده (در همه شرایط آب و هوایی) را به صورت کلید در دست می سازیم، از جمله پایه ها و پایه ها

ما هر دو زمین فوتبال در اندازه کامل و مینی فوتبال می سازیم

زمین های مینی فوتبال از نظر اندازه خود زمین، اندازه دروازه ها و خطوط علامت گذاری و همچنین طول توده چمن مصنوعی (در حین ساخت زمین فوتبال مینی، چمن مصنوعی با به دلیل کاهش بار از طول شمع کوتاه تر استفاده می شود).

اما در هر دو مورد، در حین ساخت باید به آماده سازی پایه برای اجرای پوشش توجه ویژه ای شود. مدت زمان و راحتی عملیات میدانی، روند بازی و ایمنی بازیکنان به یک پایگاه به درستی آماده شده بستگی دارد.

زمین های فوتبال در اندازه کامل

پوشش های زمین فوتبال: چمن طبیعی یا مصنوعی.

میدان مستطیل شکل. اندازه های استاندارد زمین:

مساحت زمین فوتبال - از 4050 تا 10800 متر مربع.

طول - از 90 تا 120 متر؛

عرض - از 45 تا 90 متر.

علامت گذاری 12 سانتی متر

ما معمولاً از چمن مصنوعی 40 میلی متری 11000dtex استفاده می کنیم.

ابعاد دروازه: طول 7.32 متر، ارتفاع 2.44 متر، عرض پست 12 سانتی متر.

تجهیزات: دروازه های قابل حمل و ثابت، شبکه ها و تکیه گاه ها، سیستم های روشنایی و پایه های مخصوص تماشاگران. نصب نرده های فلزی، پی وی سی یا کاپرون.

"کلید در دست" بر اساس تمام شده از 5265000 تا 14040000 روبل.

 زمین های مینی فوتبال

پوشش برای زمین مینی فوتبال: چمن طبیعی یا مصنوعی با طول شمع کوتاه تر به دلیل کاهش استرس.

سکوی مستطیلی. ابعاد سایت:

مساحت زمین فوتبال - از 375 تا 1050 متر مربع.

طول - از 25 تا 42 متر؛

عرض - از 15 تا 25 متر؛

وجود علامت های 8 سانتی متری گسترده.

به عنوان استاندارد پیشنهاد می کنیم از چمن مصنوعی 40 میلی متری 11000dtex استفاده کنید.

ابعاد دروازه: 2 متر - ارتفاع; 3 متر - طول؛ 8 سانتی متر - عرض قفسه.

تجهیزات: دروازه های قابل حمل و ثابت، شبکه ها و تکیه گاه ها، سیستم های روشنایی و پایه های مخصوص تماشاگران. نصب نرده های فلزی، پی وی سی یا کاپرون.

"کلید در دست" بر اساس تمام شده از 487500 تا 1365000 روبل.

 قیمت زمین بسکتبال

هزینه احداث یک زمین فوتبال چمن مصنوعی بستگی به مساحت زمین، سازنده پوشش (کاتای، اروپا یا سازنده داخلی) و سایر کارهای مرتبط (روشنایی، شمشیربازی، تجهیزات ورزشی و غیره) دارد.

در زیر جدولی با قیمت های تقریبی برای نصب پایه سخت و چمن گذاری آورده شده است. در یک محاسبه واقعی، قیمت ها می توانند هم بالاتر و هم کمتر باشند. برای محاسبه دقیق تر، لطفا با مدیران ما به هر طریقی که برای شما مناسب است از طریق تماس یا پر کردن tuyere تماس بگیرید.

 

هنگامی که فقط از مواد و آثار خود استفاده می کنیم، تخفیف های اضافی ارائه می دهیم. میزان تخفیف ها نیز به فصل فروش میدانی بستگی دارد.

هزینه ساخت زمین فوتبال با چمن مصنوعی

سازندگان زمین فوتبال زیادی وجود دارد. فوتبال ورزشی است که مردان اغلب آن را ترجیح می دهند. به خصوص فرش های مصنوعی این امکان را به شما می دهد که در هر شرایط آب و هوایی با گزینه های نصب متنوع، فوتبال بازی کنید. اگر می خواهید یک زمین فوتبال بسازید، می توانید فرش داخلی یا خارجی را انتخاب کنید.

 اگر می خواهید یک زمین فوتبال حرفه ای راه اندازی کنید، باید آن را با استانداردهایی نصب کنید. زمین های فوتبال حرفه ای مطابق با استانداردهای تعیین شده توسط فیفا ساخته می شوند. فرش ها معمولاً به صورت چمن مصنوعی با نخ های مخصوص ساخته می شوند. همانطور که می دانید امروزه چمن مصنوعی یکی از پرطرفدارترین محصولات برای نصب در زمین فوتبال می باشد.

هزینه بسته به اندازه زمین متفاوت است. به عنوان مثال، بین هزینه m تفاوت وجود دارد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.