قیمت نصب چمن مصنوعی

۲ بازديد

این روزها چمن مصنوعی محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. ما هر روز درخواست های زیادی دریافت می کنیم. متداول ترین سوال این است که هزینه یک پروژه خاص چقدر است. بیشتر درخواست ها از خارج از کشور و پروژه ها از خارج از چین انجام می شود. استعلام ها قصد دارند برای صرفه جویی در هزینه و اطمینان از کیفیت، چمن مصنوعی را مستقیماً از سازنده چینی وارد کنند. بنابراین این مقاله امیدوار است که نمای کلی ساختار هزینه واردات چمن مصنوعی را به شما ارائه دهد.

به طور خلاصه، اگر برای تکمیل یک پروژه چمن مصنوعی وارد می کنید، هزینه کل = هزینه تولید (FOB) + حمل و نقل + هزینه حمل تا مقصد + مالیات واردات + آموزش اولیه و هزینه نصب.

1. هزینه چمن مصنوعی

ما اغلب درخواست هایی برای لیست قیمت کامل دریافت می کنیم. در واقع، محصولات بسیار زیادی در دسترس هستند (بیش از 200 مورد). ارسال لیست قیمت با خط کامل محصولات غیرممکن است و اگر هنوز استفاده تایید نشده باشد، توصیه صحیح بسیار دشوار است. به همین دلیل است که فروشندگان ما قبل از ارائه پیشنهاد می پرسند چمن مصنوعی برای چه استفاده می شود. پس از شناسایی اپلیکیشن، تیم فروش ما راه حل مناسبی را با چمن مصنوعی مناسب ارائه می دهد.

کاربردهای مختلف نیازمند مشخصات متفاوتی هستند و مشخصات مختلف به معنای هزینه ها و قیمت های متفاوت است. در مشخصات فنی اصلی شامل مواد، قسمت جلو و پایه.

مواد

به طور کلی، ترکیب چمن ورزشی و مواد چمن منظره کمی متفاوت است. چمن ورزشی بر ویژگی های حرکتی، محافظت از بازیکن و مقاومت در برابر سایش متمرکز است. در حالی که چمن منظره تأکید بیشتری بر ظاهر (به خوبی چمن واقعی یا حتی بهتر به نظر می رسد)، مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش و ایمنی دارد.

علاوه بر این، کیفیت مواد نیز تا حد زیادی بر هزینه تأثیر می گذارد. آرتورف همیشه از بهترین پلی اتیلن و پلی پروپیلن برای الیاف خود استفاده می کند. برخی از چمن مصنوعی ارزان قیمت موجود در بازار از مواد بازیافتی ساخته شده است. اگر پیشنهادی که دریافت می کنید بسیار کمتر از قیمت متوسط ​​است، مراقب باشید و در مورد آن فکر کنید، آنچه را که برای آن پرداخت می کنید به دست خواهید آورد.

وزن صورت

ارتفاع پرز، Dtex و تراکم دوخت با هم وزن صورت را تعیین می کنند. وزن صورت یک عامل مهم بر عملکرد و هزینه چمن مصنوعی است. دلیل آن واضح است: وزن بیشتر صورت به معنای استفاده از مواد بیشتر و در نتیجه قیمت بالاتر است.

پشتیبانی

متداول ترین انواع تکیه گاه، زیری با روکش SBR و زیری با روکش پلی اورتان است. بسته بندی پلی اورتان بهتر است، اما قیمت آن بسیار بالاتر است (قیمت هر متر مربع حدود 1 دلار بیشتر است). در بیشتر موارد، پشتیبان لاتکس کار خواهد کرد. برای اطلاعات بیشتر، لطفاً از پست حقایق چمن مصنوعی دیدن کنید.

عامل اضافی: مقدار سفارش.

مقدار سفارش نیز قیمت را تغییر می دهد. اگر بدانید چمن مصنوعی چگونه ساخته می شود، متوجه خواهید شد. سفارش با حداقل مقدار سفارش، مواد بیشتری را در هر متر مربع مصرف می کند. علاوه بر این، کارخانه چمن مصنوعی ما چندین ساعت طول می‌کشد تا رول‌های الیافی (تخلیه رول‌های نخ سفارش قبلی و بارگیری نوع جدید نخ) را قبل از تافت کردن محصول دیگر عوض کند. به همین دلیل است که تمام کارخانه های چمن مصنوعی در صورت در دسترس نبودن کالا، دارای MOQ هستند. دو استثنا وجود دارد: 1. ما یک سفارش مشابه در برنامه داریم و می توانیم با هم کار کنیم تا سفارش کوچک شما را انجام دهیم. 2. محصول به طور تصادفی به انبار ختم شد.

بررسی اجمالی قیمت

همه ما راهنمای هزینه از جمله قیمت ها را دوست نداریم. این به شما کمکی نمی کند که تصوری از هزینه کل داشته باشید و پروژه را به جلو ببرید. چمن مصنوعی همه کاره است، اما بیش از 80 درصد آن برای محوطه سازی و فوتبال استفاده می شود. در اینجا محدوده قیمت نصب چمن مصنوعی منظره و فوتبال، شامل قیمت اولیه، اوج قیمت و میانگین قیمت آمده است.

باغ و زمین بازی

زمین فوتبال

ارتفاع پشته

18 میلی متر - 50 میلی متر

30 میلی متر - 60 میلی متر

قیمت شروع

2.8 دلار / ㎡

4.20 دلار /

اوج قیمت

12.80 دلار / ㎡

8.20 دلار /

قیمت میانگین

6.0 دلار / ㎡

$5.60/㎡

ما به نمایندگی ها بهترین قیمت را ارائه می دهیم و رقابت قیمت را در بازار هدف تضمین می کنیم. اگر فروشنده یا نصاب چمن مصنوعی هستید، لطفاً در صفحه نمایندگی با ما تماس بگیرید.

ما برای محصولاتی که نزدیک به "شروع" هستند قیمت بسیار مقرون به صرفه ای داریم، آیا این بدان معنی است که این محصول بی کیفیت است؟ پاسخ منفی است. در واقع قیمت پایین چمن مصنوعی به معنای بی کیفیتی نیست. مواد اولیه یکسان است (ما فقط از مواد اولیه با کیفیت بالا استفاده می کنیم). تفاوت ها عمدتاً در مشخصات فنی (وزن صورت، بستر و غیره) است. می توانید مصنوعی ارزان بخرید

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.